maandag 6 april 2015

Top 10 beste raw hardstyle muziek

de beste raw hardstyle muziek

Hardstyle is een muzieksoort of muziekstijl dat rond het jaar 2000 is ontstaan. De muziek van die tijd heeft tegenwoordig al early hardstyle. De hardstyle werd in de loop der jaren steeds vrolijker door de melodietjes en bassline die met de melodie mee liepen. Naar mijn mening werd dit iets te vrolijk en veel anderen deelden mijn mening. Een nieuwe subgenre van hardstyle werd rond 2009 geboren, namelijk raw hardstyle of rawstyle. De melodieƫn werden weer duister, zoals in de hardcore house en de kicks werden weer stampende kicks, zoals in de hardcore. Alleen raw hardstyle is wat minder snel qua tempo als hardcore house.

Wat mij betreft een perfect subgenre van hardstyle dat helemaal bij mij past. Raw hardstyle is een stijl dat steeds populairder wordt, want er komen steeds meer feesten bij waar alleen maar raw hardstyle wordt gedraaid. Ik denk hierbij aan Supersized Raw, Qapital en Loudness. Ook op grote festivals heeft deze muziekstijl tegenwoordig een eigen podium of tent, zoals Defqon, Decibel en zelfs Dance Valley. Wil je raw hardstyle muziek downloaden? Kijk dan eens op Beatport.com. Wil je raw hardstyle muziek luisteren? Check dan Spotify eens. Veel plezier met deze Top 10 beste raw hardstyle muziek!

Check onderaan deze 10 raw hardstyle tracks in Spotify!







1. Regain - Push it to the limit
Regain is een upcoming talent uit Polen en ik ben echt fan van zijn rauwe hardstyle muziek. Voor mij is dit een voorbeeld van het voorbeeld van heerlijke stampmuziek.

2. Stereotuners - Darkness falls
Deze track van Stereotuners is ook echt een klassieke stamptrack dat het altijd goed op feesten. Typische voorbeeld van goede rawstyle.

3. Delete - Punishment
Deze Australiƫr heeft heel veel goede hardstyle tracks op zijn naam staan vind ik. Delete heeft echt een eigen stijl waar ik zeker fan van ben.

4. Radical Redemption - Redemption
Wie kent Radical Redemption niet? Een grootheid in Raw hardstyle land. Deze dj draait op bijna elk feest en heeft zijn eigen duistere stijl met snoeiharde kicks.

5. Regain - Insane
En hier weer een heerlijke track van de Poolse Regain. Een voorbeeld van stampende bassdrums met rauwe synths erover heen gegooid.



Wil je ook dj worden en dj gear kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




6. Delete - Fast Lane
Ook Delete staat 2 keer in mijn top beste rawstyle tracks. Ik kon er eigenlijk wel meer verzinnen, maar Fast Lane is toch echt wel een hitje.

7. Crypsis & Radical Redemption - Drug n roll
Crypsis mag natuurlijk niet ontbreken in de top 10 beste raw hardstyle muziek en heeft samen met de legendarische Radical Redemption deze klassieker gemaakt.

8. B-Front & Frequencerz - Psycho
Deze vette raw hardstyle track van B-Front en Frequencerz is ook een heerlijke stamp track, waar een klein beetje hip hop in zit verwerkt.






9. Titan & Mc I See - Inhale Exhale
Deze duistere raw hardstyle track mag natuurlijk niet ontbreken in de top 10 beste rawstyle muziek.

10. Dj Thera & Gyze
Dit is toch wel een lekkere stamptrack waarbij het tempo iets hoger ligt dan normaal. Goede track om aan het eind van je set te draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...